Termeni și condiții pt. B2C

Furnizor

HDT SK, s.r.o.
Borekova 37
821 06 BRATISLAVA 5
Republica Slovacă
Înregistrată în Reg. Com. al tribunalului Bratislava I,
Secțiunea: Sro, Nr. 31546/B
Număr de înregistrare: 35884088
C.I.F.: SK2021817105

Subiecte

  • Generalități
  • Parteneri contractuali
  • Oferta și comanda
  • Dreptul de retragere
  • Costul livrării
  • Politica de livrare
  • Metode de plată
  • Dreptul de retenție
  • Deteriorarea bunurilor în timpul transportului
  • Garanție și compensări
  • Alte informații

Generalități

Acești Termeni și Condiții se aplică la toate achizițiile online efectuate de clienți (afaceri sau consumatori) în magazinul nostru online ("e-shop") și furnizate de HDT SK. ("HDT"). Un consumator este orice persoană care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în principal niciunei meserii sau licențe de comerț. O afacere este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat, cu capacitate de exercițiu, care la încheierea unei tranzacții legale acționează în exercitarea profesiei sau activității sale.

Parteneri contractuali

La cumpărarea unui produs se încheie un contract între client și HDT. Pentru întrebări, cereri și obiecții contactați Serviciul cu clienți în timpul orelor de lucru.

telefon: +421 910 870 006 (UK, SK, CZ, partial RO)
Lu-Vi: 08:00-17:00

E-Mail

info@nivtec.ro 

Complimente, puncte slabe, sugestii de îmbunătățire

marek.smid@hdt.cz

Oferta și comanda

Catalogul de produse din magazinul online nu constituie o ofertă din punct de vedere juridic. Este doar un catalog online neobligatoriu a gamei de produse disponibile. HDT nu garantează acuratețea sau caracterul complet al informațiilor furnizate pe site-ul său. HDT își rezervă dreptul de a face modificări și de a corecta greșelile pe site-ul nivtec.ro în orice moment. Făcând clic pe "Trimite comanda", clientul se angajează din punct de vedere legal să cumpere bunurile din coșul său de cumpărături. O confirmare a finalizării cu succes a comenzii va fi trimisă imediat după ce comanda a fost făcută. Acceptarea comenzii, deci încheierea acordului de voință și a contractului de vânzare-cumpărare se face în momentul primirii de către client a facturii fiscale aferente comezii. Factura fiscală ține loc de contract de vânzare-cumpărare. Email-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii nu constituie o acceptare fermă a comenzii și deci nu semnifică încheierea contractului la distanță.

Livrarea și costul livrarii

Toate prețurile produselor afișate pe siteul nostru conțin taxa legal aplicabilă de TVA. Pentru 0% TVA este treaba registr. in intracomunitar sistem: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatRequest.html?locale=ro

Transportul de la HDT este comandat și plătit de către client! (bursa transport, trans.eu si similar pagini pt. transport)

Politica de livrare

livrare este 2-6 septamani dupa comanda cu avans. Toate marfa este pe comanda. Nu este pe stoc.

Dacă termenul de livrare prevăzut diferă, acest fapt va fi menționat pe email din agent comercial - dimensiune paleti, greutate si toate informatie pt. firme transport..

Metode de plată

Comenzile pot fi plătite folosind metodele de plată de mai jos. Toate prețurile afișate conțin TVA și sunt exprimate în lei

Transfer bancar

După finalizarea comenzii, sistemul nostru vă va trimite emal din agent comercial cu toate detaliile necesare efectuării plății. De asemenea, veți primi un e-mail cu o factură proforma. Puteți efectua plata prin internet banking. Mărfurile vor fi expediate după ce banii au ajuns în contul nostru. Comanda este activa numai cu avans 100%!

IBAN: SK98 7500 0000 0040 0126 7100

SWIFT/BIC: CEKOSKBX

Dreptul de retenție

Bunurile rămân în proprietatea HDT până la plata lor integrală.

Deteriorarea bunurilor în timpul transportului

Deteriorarea bunurilor în timpul transportului

Garanție și compensări

Condițiile de garanție și compensare sunt reglementate de GDPR. https://www.upgates.cz/a/ochrana-osobnich-udaju

Alte informații

Procesul de comandă

Orice produs pe care clientul dorește să-l cumpere trebuie plasat în coșul de cumpărături făcând clic pe “Adaugă în coș“. Conținutul coșului de cumpărături poate fi revizuit în orice moment dând clic pe “Coșul de cumpărături“. Produsele adăugate pot fi înlăturate din coș făcând clic pe butonul “Șterge“. Când sunteți gata pentru a achiziționa produsele alese în coșul de cumpărături, dați clic pe “Continuă“. Clientului îi va fi cerut să furnizeze datele de autentificare în contul HDT (clienții noi vor trebui să își deschidă un cont înainte de a continua). Câmpurile marcate cu „*“ sunt obligatorii. Clientului îi este apoi cerut să aleagă metoda de plată și să completeze detaliile (toate datele clientului sunt procesate folosind criptarea). Pentru a verifica comanda și toate detaliile faceți clic pe “Sumar final“. Pentru a finaliza și trimite comanda dați clic pe “Trimite comanda“. Procesul de cumpărare poate fi anulat oricând închizând fereastra de browser.

Text contractual

Acești termeni generali și condiții pot fi consultate pe siteul nostru oricând.

Limba contractuală

Limba contractuala este româna.